kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Sunday, December 5

aku rindu..nak...

aku rindu,
nak borak dengan ima,
nak kongsi cerita dengan ana,
nak tanya khabar ieya,
nak jalan-jalan dengan aina,

aku rindu,
nak marah che hakimie,
nak kacau ammar radhi,
nak usik diniy,
nak manja2 dengan nabilah halimi,

aku rindu,
nak dengar idea syafiq,
nak gaduh dengan tasnim,
nak dengar hujah fauzan,
nak jumpa aqilah haniah,

aku rindu,
nak dengar ilmu pn zaidah,
nak tanye dengan pn normah,
nak siapkan homework pn raja aida,

aku rindu,
nak buat nota pn noriah,
nak pegi kelas pn razliza,
nak blaja word baru dari pn aina,

aku rindu,
nak pegi kelas lewat pn zaini,
nak anta latihan pn hayati,
nak pakai baju sekolah lagi,

aku rindu, aku rindu, aku rindu,
korang rindu x?

No comments:

Post a Comment