kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Sunday, December 12

Alahai,

Apa yg membuatkan cuti anda kurang bermakna?
huh, cuti saya sgt2 kurang bermakna kerana

banyak kwn2 yg lain tak bercuti sama so xde kwn nk lepak sama2,

kerana ayahanda tiada di rumah untuk melayan kerenah aku yg sgt suka merayau (dgn baba)

adinda pula kena menduduki peperiksaan spm, so sy kena tolong die study?  alahai......

seorang teman mencadangkan,
meema pergi lah hafaz al-quran,
aduh terpana aku seketika,
memang aku macam lupa pula bahawa dikala kebosanan seharusnya kemmbali kepada Allah yang maha Esa,
bukan mencanangkan kepada semua bahawa 'saya sedang dalam kebosanan'
hmm...terima kasih ima, moga rahmat Alllah bersamamu sentiasa,
moga kau terus setia memperingatkan diri yang sering alpa ini,


good girl pray to AllahJ

esok nk g kkm, harap2 dpt manfaatkan masa dan ilmu yg dicurahkanJ

No comments:

Post a Comment