kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Thursday, December 9

Hlovate

Setelah beberapa hari berlalu tanpa sebarang aktiviti yang menarik,
hari ini ibu mempelawa aku menemani beliau ke Bangi Utama,
jadi, meema pun ambil kesempatan untuk singgah sebentar ke kedai buku milik Jemari Seni Publishing yang terletak di no 22 jalan 4/7N Bandar Baru Bangi,

sempena bulan 12 ni, diskaun sebanyak 30% ditawarkan untuk semua jenis novel umum,
jadi meema pun ambil kesempatan untuk cari buku hasil karya seorang penulis yang baru meema kenali namanya melalui cerita rakan-rakan (gosip),

sampai je kat kedai tue, meema terus pilih tiga tajuk,
Gurindam Jiwa,
Tunas,
aA+ bB,

Ramai kawan yang cakap, buku dia seronok untuk dibaca,
itu yang beli sampai tiga buah tambah pulak diskaun memang banyak,
so, meema ingat nak baca dulu buku tu semua dan kemudian meema nak citer pasal beliau pulak,
sekian dulu untuk kali ini,
nak membaca pula....salam J

2 comments:

  1. mah blnje aku rooftop rant pliz!!!

    ReplyDelete
  2. sape yg dpt biasiswa mara ieh?
    haha, nway lau ma pegi lagi, ma beli kn...but buku dye xlah best sgt pun, why ima suka sgt?

    ReplyDelete