kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Tuesday, December 21

Kerenah Adik Aku

Tujuh hari Enam malam meema xde kat rumah sebab pegi KKM7. Sepanjang meema xde tue, ade seorang ‘penceroboh ’ yg sgt2 dikenali, iiaitu adik lelaki meema telah menceroboh bilik meema.Rak buku yang sebetulnya.Dia ambik semua koleksi komik Detektif Conan, novel Ramlee Awang Murshid dan yang entah apa-apa lagi lepas tue, dia bagi kwn dia pinjam.Sebuah buku dikenakan harga sewa.Kira dia bukak perkhidmatan menyewa buku larh.Sejujurnya, meema seronok sebab dia ada inisiatif untuk buat kerja yg berfaedah selain daripada lepak-lepak dgn kawan-kawan.Tapi.......kenapa buku aku yang jadi mangsa?!! Waa!!! Dia siap buat perjanjian lagi, hasil kutipan sewa buku tue, dia takkan bagi kat meema.What? Perjanjian yang berat sebelah sungguh!Tapi nak buat macamana kan? Salah meema jugak sebab x kunci almari buku tue elok2....inilah padahnya....
Harapan meema ialah, bila buku tue semua dah ada balik kat rak.Semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat.Ameen J

No comments:

Post a Comment