kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Tuesday, January 4

Ape aKu tULis niEh?

saya tak peduli,
apa nak jadi, jadilah,
saya tetap nk update blog,
walaupun takde idea yang bernas,
walaupun takde cerita yang panas, haha
saya tetap merajinkan diri update blog kesayangan saya, (ye lah tue)

baiklah murid-murid (oh, teringat zaman jadi cikgu,huhu)
semalam cikgu meema blek rumah kerana,
 menerima panggilan telefon dari adinda tercinta yang meminta pertolongan saya,
sampai kat umah lebih kurang kol 1 tengahari,
baru letak beg je, adinda2 yang lain pun pulang dari sekolah,
mah, nanti tolong yah balut buku ek?
mah, baju abgchik dah gosok, tapi xsmart sgt, nnt tlg gosok blek bleh?
mah, baby punya cikgu suruh isi borang SMM nieh, nnt tolong isikan ek?
saya adalah kakak kepada 6+4 org adik, remember?
haha, nak tanak kena tolong jugak,
sayang adik larh katekan,
dalam kalut tolong adik-adik,
meema terfikir,
agak-agak kalau meema xbalek,
ummi kena buat kerja tue sorang-sorang larh? (memandangkan kakakku tiada dirumah)
tabah sungguh ummi melayan kerenah 6+2 org anaknya,
kesimpulannya? meema syg ummi,
kerana sentiasa dan tak pernah merungut dalam menguruskan kami 6+2 beradik,
itu sahaja, haha
kan dah cakap tadi, saya takde idea bernas,
mahupun cerita panas untuk dikongsi?
t.e.r.i.m.a.k.a.s.i.h.k.e.r.a.n.a.m.e.m.b.a.c.aJ

2 comments:

  1. kenapa kau nk kne wat tambah2 tue?
    nk ajar math lak..haha

    ReplyDelete