kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Sunday, January 9

eMoSi puLak :-)

semester pertama berlalu dengan  bahagianya,
almaklumlah semua benda ada org nk tolong,
baik dari beli buku hinggalah dapatkan nota kuliah,

berbeza dengan semester kedua,
semuanya menuntut kita untuk berdikari,
dalam kesibukan semester kedua di Pusat Asasi,
saya menerima berita sedih, haha (taklah berapa sedih pun)
saya masih belum layak untuk menyertai mtm kolej 13,
mula-mula terima berita tue,
agak sedih jugak larh, sedih sangat2 sebenarnya,
tapi tak nak tunjuk sgt kt kawan2 sebab cheeyien dapat!
tahniah cheeyien, uish cemburulah dgn awk,hehe
Fen pun dapat! tapi fen tolak, kenapa? mungkin dia masih belum bersedia,
tak mengapa, setiap orang punya pandangan masing-masing kan?

tengah sedih tue, terus telefon ana, nak telefon ima, nak telefon ieya,
tapi kredit sgt tidak mengizinkan, jadi berbual dgn ana je lah,
hurmm....kata ana
mungkin ade hikmah disebaliknya,
betul cakap ana, sekurang-kurangnya meema dpt muhasabah diri,
mengingatkan diri dgn kelemahan yang ada, hmm think positive,
Allah maha adil, dia ambil peluang meema untuk jadi mtm,
tapi dia pulangkan rakan sebilik meema, (saya dpt pindah kembali kebilik lama)
sedih jugak nak tinggalkan syima, husna, anis, wafi n aisyah,
tapi kata org tua, tempat jatuh lagi dikenang,
inikan tempat bermain? haha berperibahasa pulak saya,
peribahasa ke tue? aduh, kemahiran berbahasa semakin lemah.

sejak dua menjak ni,
semakin cepat emosi pulak,
alhamdulillah ada ana, deba dan kak j**h untuk meluahkan perasaan,
betul ckp aina, kawan adalah keluarga disaat kita jauh drpd keluarga yg sebenar.(senyum)

5 comments:

  1. meemah! happy belated birthday!heee..sory sbb lmbt sgt2 wish..weyh..mtm uh aper??anyway mah, jgn sedeyh ok! btol ckp ana Allah maha adil..meema kan best! rindu kamooooo...heeee..jgn luper aku weyh..tetibe nak ngs..

    ReplyDelete
  2. waa...org jauh,
    rindu awk jugak, ngee~~
    bila nk bwk kn abaya ntok mah nie?
    mtm = majlis tertinggi mahasiswa

    ReplyDelete
  3. salam syg.....
    hahah xsgke ad gak yg sdeyh same cam akak sbb xdpt mtm....
    tp pe yg kwn awk tu ckp btol... musti ad hikmah bsr yg Allah nk bg.... ayt tu la yg pjuk hati akak... sbb kwn2 akak sume dpt... so be strong and always have faith in Allah ok???

    p/s: jgn lpe keje kita!!!!! hehe

    ReplyDelete
  4. akak pun xdpt?
    hehe tonggek pun xdpt, petak je larh yg dpt nie? ish2 geram tol kt dye...huhu

    p/s : hoho,keje2

    ReplyDelete
  5. ye ke??? dasatla..... grup kte xpopular kot ma.... hehe

    ReplyDelete