kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Tuesday, February 1

pasar gelap

apa itu pasar gelap? pasar malam daa....huhu
kalau ikut kan pasar malam memang sinonim dgn rakyat malaysia, malahan melaka punya masar malam sgt terkenal dan menjadi antara satu daripada tarikan utama untuk pelancong asing.tapi....saya jarang sangat dapat pergi pasar malam, haha kolot tak saya?
 sebenarnya kempunan nak makan makanan kat pasar malam + rindu nak hirup udara malam, haha
so baba pun bwk lah pergi pasar malam kat serdang tue, huhu baba saya memang suka serdang, tue yang bersiar-siar sampai sana semata-mata nak pergi pasar malam, :-)

apa yang best sgt kat pasar malam?

bising diakah?


kesesakan disana?



atau bau diakah?

hurm mungkin...................memori kot,

jalan punya jalan,
'hai kak,'
'sape pulak yang tegur aku dlm kesibukan manusia berurusniaga nieh,' aku bermonolog, haha
maka aku pun menoleh,
owh seorang juniorku dari smk jalan dua menegurku dgn sopan sekali,
maka aku pun membalas sapaannya dgn senyuman dan...terus cabut kerana abg chik dh merengek-rengek nk mkn roti oblong, hihi
yela2 dua kebab+roti oblong,
hurm dlm byk2 adik saya, abg chik lah yg paling pandai memanfaatkan dompet saya, memang bagos!!!
lepas tue? balik rumah lah, sebab baba sudah penat, huhu
pape pun sy sempat beli tiga ekor ikan baru ntok akuarium saya! saya suke, saya suke,
haha, mereng dah nie.
okeh2 salam+sampai ketemu lagi ya


1 comment:

  1. bestnye....ada beli ayam percik x???rindu x dpt makan makanan tu...emmm

    ReplyDelete