kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Wednesday, April 13

bila isnin...bila rabu

bila isnin sibuk lari2 kejar bas nak pegi Lab Ellis,
akhirnya setelah berminggu2 mandi peluh kejar bas,
saya skor 8 per 10 untuk markah Lab Ellis saya, what the? tak berbaloi betul,

bila rabu, sibuk lari2 jugak,
cuma ta payah kejar bas, cuma.....
lari2 untuk escape tutorial bio. huh, teruk sungguh saya,
tapi klu anda berada di tempat saya yg memang ta paham apa2 bila dR aRk
membebel kt depan tue, mungkin anda pun akan melarikan diri dari kelas beliau,
melainkan kalau anda memang tersgt bersih dari segala jenis rekod jenayah,

sekalisekala terfikir jugak, agak2 dia akn tolak markah saya tak?
klu dia tolak markah cmne? aduh, parah. i really need an A+ for my biology
becoz maths n chemistry doesnt really help my pointer, warghh!!! tension la wei.
sayamahukekalkanmomentumtetapisayasangatpenatsekarang, sekian

ummi thanx for d maggi goreng, aduh, rindu rumah, rindu kotak ajaib saya,
sabar2, 29 april bukan lame sgt......................

2 comments:

  1. meemo! org tak pnh ponteng tutor bio tw tak..kalau la dr ark tw,,mesti dy kmbang kuncup...:P

    ReplyDelete
  2. confirm dye bg A+ untuk bio fifah,

    ReplyDelete