kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Friday, May 6

jahit+felt

baru selesai siapkan sehelai baju kurung aishah,
dia nk pakai time kt matrik nanti,
hurm... pasnie ade tiga pasang lg menunggu,
harap2 sempat siapkan sebelum bukak sem 3(lagi dua hari nk bukak sem 3)
tapi saya dah bosan menghadap mesin jahit,
tetibe rase nk buat sesuatu daripada felt pulak, hehe

tros kuarkan kotak ajaib, tgk2 ade kain felt warna biru sahaja,
maka saya pun mula mencari2 idea nk buat ape,
sbb saya memang terkenal dgn tangan yg sgt kayu,
maka saya berjaya melukis burung yg ini sahaja,
sepatutnya burung tu ade kepak,
 but bila susah sgt nk jahit, 
saya pun putuskan
owh, dia suda tidak boleh terbang lagi

time da siap sume tue,
tetiba terperasan yg saye blm buatkn mata untuk burung nieh,
owh rase jht sgt2 lak, da la tade kepak, mata un tade,
atas rasa simpati, sy pun buat kan jugak sebiji mata untuk dia,
dan akhirya, burung ini dihukum untuk teman hp sy yg slalu ilang,
maka burung itu menerima hukuman itu dgn rela,
ok, merepek sgt nie =.=
nk smbong jahit baju balek,
nnt aisha blek keje kol lima, dia bebel kt saya,
ta sanggup nak dgr, huhu

No comments:

Post a Comment