kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Sunday, May 1

ma'rid kutub

salam alaik,
cuti seminggu sy sudah berlalu selama dua hari,
huish, kebosanan pula duduk di rumah, xsyukur langsong
dab sy baru pulang dari pesta buku antarabangsa kuala lumpur,
hari last baru sempat menjejakkan kaki ke sini,
actually badmood gakla dgn baba sbb tanak bawak ari sabtu,
tapi kan.......................
sy seronok sgt2 sbb sy berpeluang buat byk benda ari nie, hehe

jom2 dgr crite sy, huhu
ini ain maisarah, adik meema, durrah yg sibuk sgt nk jumpe dgn dia, ksian punye pasal, 
meema pun layan jelah,
act meema kurg gemar dgn genre novel beliau, hurm entah kenapa rase mcm nmpk kurang bijak,
tapi ade je novel beliau yg bagus untuk jadi tatapan remaja masa kini,
tema kedai beliau ialah "kedai pink ain maisarah", haha 
sempit2 n himpit2 kt booth pts, tetibe ternampak kelibat beliau,
dato' a. smad said!!! sgt teruja, tros kuarkn kamera n nk candid gmbar dato'
dan dato' dgn sportingnya tros pandang arah kamera meema,
hehe nk minx sign but ta bawk satu pun buku hasil karya dato',
nk beli buku baru, fulus pulak tade, tape2 gamba un jadilah,
dato' bersama isteri tercinta, best2,

meema memang da ta semangat nk pegi booth jemari seni,
sebab da terlepas nk jumpa imaen, hehe
tapi gagahkan jugak diri nk jumpa penulis buku "saya bukan bibik"
beli buku imaen, tp tade org nk sign, tape lah maybe next year, hurmmm

daaannnn............ ini noor suraya,
haha gelak kesukaan, segan nk amek gamba dari dekat sbb sy ta beli buku dia,
igt nk jmpe die n nk ckp kt die,
hai akak,
sy minat tau buku akak,
walaupun sy ta beli tp sy selalu pinjam hasil karya akak dari membe sy, kak ijat, haha

di gerai mapim pula ada ini,
dr lim swee tin ye kwn2,
meema mula suka dgn hasil karya beliau masa  pn zaidah paksa baca puisi untk bulan kemerdekaan,
tetibe dia buat acara baca puisi, dan meema dgn segan + malu2 kucing memberanikan diri untuk mencuba,
menggigil baca puisi dr.lim dpn mata beliau sendiri, but after that, beliau puji sy, hehe
berganda-ganda senyuman di bibir sy,

pilih la mana2 karya sy yg awk suka,
hah? bia betol? sekali lg sy melompat kesukaan,
dan sy pilih karya dr yg bertajuk, "di sini tempatnya jauh,"
siap ade cd lagi, lala hai senangnya dlm hati,
walaupun sy ta jumpe imaen n dr faisal tehrani, tapi sy dpt jumpe org lain, hehe
thanx baba, smpi terlelap tunggu meema n adik2 membeli-belah,
 mlm ni nk bertolak pegi melaka pula,
ta rase excited pun, kenapa ye?

6 comments:

  1. awak tak rse xcited sbb awak da pegi pesta buku la teletubbies . :D

    ReplyDelete
  2. salam.....
    bestla awk jmpe noor suraya!!!! huhu....
    jmp lim swee tin ag..... sonoknye.......

    ReplyDelete
  3. hehe, tgk dari jauh je sebetulnya,
    but still enjoy, :-)

    ReplyDelete
  4. wahh..tubbies bersuke ria eaa....hihii ^^

    ReplyDelete
  5. yea syg,
    sy bergumbira disane, haha

    ReplyDelete