kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Friday, July 8

e~k~g

mood yang sgt tidak menentu, 
mulanya sgt bersemangat untuk meneruskan permulaan hari ini, khamis
ketiduran dalam kelas matematik,
buat otak saya kurang berfungsi dalam makmal fizik,
persengketaan yg berlaku buat saya rase......

untuk awak :
bila awak memilih untuk berkongsi kisah kita dgn org laen,
saya tertanye2 siapa saya di hati awk?
maaf.  bukan ragu, cuma inginkan kepastian,
apa masih belum cukupkah saya, dia dan dia utk dgr rungutan hati awk?

untuk awak pulak :
saat awak mengatakan bahawa
terasa diri awk keseorangan,
saya rasa malu dan sangat malu,
ini bermakna saya gagal sebagai seorang kawan,
maaf kan saya? kita buka lembaran baru, hmm....

dan untuk awak pulak :
apa yg ko nk sebenarnyek?
jgn bg puzzled bleh? aq failed lah.ta pandai maen puzzle2 ni,
sudoku bleh la, HUH!

akhir sekali untuk kamu semua :
tak rindu ke asper dulu2?
masa kita same2 jerit dalam dewan besar?
masa kita same2 nyanyi thirteen mambo?
masa kita same2...teet.... 
tak rindu ke? 
saya rindu, sgt2, T_T

dan untuk baba yang bwk saya dari mines ke s.s semata2 nk dpt kan cheezy wedges,
terima kasih kerana melayan kerenah meema, 
untuk abgchik yang dipaksa teman >>> laen kali abgchik plak yg kena belikn mini cooper tu utk meema, : p
untuk tata yang sibuk nak masuk keje >>>> tunggu la sihat dulu, workaholic btol la awk ni,
untuk ummi yg rindu kt meema >>> mah rindu ummi jugak, rindu nk tidur ngn ummi la, T_T

2 comments:

  1. saya dapat sbijik mini cooper dari kepsi warna biru! :P

    ReplyDelete
  2. hehe, mini cooper sy warne merah~ nnt nk kumpul lg :)

    ReplyDelete