kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Wednesday, August 24

japgi nk jawab chemist, ok?

cer carik mana saya?



salam alaik,
ni jiwa kacau da dtg,
huhu, lumrah la kan p.e.r.e.m.p.u.a.n,
esok paper kimia,
tapi masih ta boleh tidur,
=.=
ya anak2, klu ade org bising,
memang kita susah nk tidur,
melainkan telinga kita kurang berfungsi,
atau tidak berfungsi langsung,
bila susah nak tidur,
maka kita akan tertekan atau pun menekan,
*saya yg pertama,
maka saya rasa macam nk cakap,
korang tanak tidur ek?
mini library bukak lagi kot, 
pergi lah sana,
bincang kuat2, cakap kuat2,
pergilah,
saya selaku MTM memberi keizinan dgn seikhlas hati, *cis, riak disitu
korang mengganggu saya kot, *org lain saya ta tahulah, huhu


last day dpt buat bising dgn asperians kuliah satu,
oh, T_T




p/s : kadang2 bila cakap sensorang rasa mcm stail pulak, kan?
tak ek? okfine.

1 comment:

  1. jawab paper chemist..
    bermakna peperiksasn terakhir sbg asper :)

    semoga kjayaan milik anda.
    amin..

    ReplyDelete