kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Thursday, October 13

buku-buku

dan biskut kilat memang selalu ajak saya secara tiba2,
pelik, bila rancangan yg tiba2 tu selalu saja dipermudah allah,
berbekalkan sebuah motor dan beberapa not wang kertas,
kami memecut membelah ke'terikan' mentari petang di upm,


'fruit basket' sebab terkenang ima,
'mj' sebab terkenang theha,
'disney 3 buah' sebab rindu sgt2 ngn baby ila, ira n durrah,


'cars' sebab abangchik mahu ini,
tertarik dgn kulit hadapan yg ringkas dan kemas,


ini dalam dia,
x sabar nak 'baca'kn buku ni utk abang saya,

dan kalau bukan aku yang tertulis untuk melengkapkan separuh dari agama mu,
maka hindarkan dia daripada ku ya allah,
agar tidak timbul rasa yang kecewa pada masa yang mendatang
*terketar2 taip ayat nieh, sumpah hati dan iman aq masih turun naik,


p/s : dia mengadu pada seseorang, imanku goyah wahai sahabat, doakan saya,
sebab tu ke? mesej x reply, senyum x berbalas, salam x bersambut

I didn't type that message to exercise my fingers, I want a reply. okbai.#as emy


3 comments:

  1. dan kalau bukan aku yang tertulis untuk melengkapkan separuh dari agama mu,
    maka hindarkan dia daripada ku ya allah,
    agar tidak timbul rasa yang kecewa pada masa yang mendatang


    *tiba2 rase sebak ble bace ayat ni. menusuk. sobs.

    ReplyDelete
  2. wah fruit basket!!! fan nih.. :D

    ReplyDelete
  3. mocha : suku jugak ek? best kan citer tueh?
    ayu : +.+ segan lorh ayu bace nieh, hee~

    ReplyDelete