kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Thursday, October 27

hanfon kawan


dulu bila duduk ramai-ramai, sambil makan-makan kt pfc (putra fudcourt),
mesti suma pakat letak hanfon atas meja makan, *erk, takkan dlm handbag plak, kan?
pastu sorang kawan aku punya tangan akan mula memainkan peranan,
memula amek hanfon si comel, godek sana, godek sini,
snap dua tiga picture sendiri, oh, igt ko hensem sgt lah, huhu
pastu capai hanfon biskut kilat plak,
tup tup tros pegi kat inbox,
ni msg sape nie? nie msg sape nie?
erk, sibuk sungguh, *ckplah jeles, haha
dan klu tetibe hanfon amal berbunyik, dia gak la yg sibuk nk tau, sape kol? sape kol?
dan lepas tu, aq plak yg berjangkit sindrom dye,
nampak hanfon si comel, nk check gallery pic,
pegang hanfon biskut kilat tgn gatal je nk check inbox, keh3,
hanfon amal je la yg ter'selamat', sebab jauuuhhh..... T_T
tapi klu hanfon jejeh, ade torchligt je lah, *ok jahat sungguh saya,

p/s : klu duk dalam bilik sensorang, nilah padahnye, :)

5 comments:

  1. HAHA .
    boleh agak spe budak tu . ^^

    dy suke bace biskut kilat punye inbox !
    suke statement tuh . :D
    *gelak jahat .

    mungkin sebb dia bkan dia yg dlu ?
    sbb tu jangkit dekat kau ? kihkihkih

    ReplyDelete
  2. mocha : da balek n da bertolak ke pahang pulak :)
    amal : manade rindu, ta maenla rindu2, huhu
    ipin : sbb slalu amek kropok dri pinggan dye, tu
    yg jangkit. >.<

    ReplyDelete
  3. haha.ok post ni boleh buat orang gelak sorang2.haha

    ^_^

    ReplyDelete