kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Thursday, November 3

dia telefon saya

dia telefon saya.
meluahkan segala perasaan berjuang bersendirian. hujan bertingkah menenggelamkan suaranya yang serak basah. rasa bersalah kerna tak dapat membantu dengan sebaiknya. hanya punya sepasang telinga untuk mendengar segala keluh kesah.

aku tanak couple mah, tapi aku sayang dia,
kenapa dia tak boleh faham?
dia cakap dia dh ada org lain yg lebih baik dari aku,
apa yg dia nk sebenarnya,
dia dah jauh dari aku dan sekarang dia cari aku balik,
semata-mata nak bagitau dia dh ada pilihan lain?

nafas terasa berat seketika. tempias hujan yang membasahkan baju aku tak mungkin sebasah hati dia. terus teringat saat aku berjuang berseorangan. bukan deba dan xiao fen tak cukup baik. namun bila tiba soal iman dan islam, aku perlukan teman se'muslimah'. mujur angah ada, memandangkan ana dan ima terlalu jauh dimata. trima kasih angah. haha

dan buat awak,
maaf sy ta bisa membantu sepenuhnya,
pesan saya,
bila hati ingin berubah,
cari kawan yang bisa tunjuk arah,
cari kawan yang bisa tegur silap salah,

may allah bless u my frens,
______________
skarang dah trauma dgn bunyi hanfon, +.+

No comments:

Post a Comment