kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Thursday, December 1

hey december, hello january, erk final? =.='

masa berkuliah semakin kurang,
kena tumpukan sedikit perhatian untuk menyiapkan esaimen,
lebih banyak masa bersama teman sebillik buat sementara ini,


oh, ini esaimen baksis, syakira punye idea, ^^


seratus unit menanti untuk di'kupu-kupu'kan, haih +.+


kau buat lah ma, aq nk baca komik jap,
*memang esok tade test kan?
*nape bace komik sambil pakai tudung nieh, garu kepala jap


untungla ade rumate pengurus netball kolej, kan? hehe


sidai macam ni nampak macam smart plak,
err, tak ek? okfine =.='


huh, still rase menda ni smart, 

owh, sibuk2 bermesra dengan esaimen,
bermesra dengan rumate, 
buat saya rindu org yg dekat tapi jauh,
dekat di upm, tapi rase mcm jauh je nk jumpe, kan?
december sudah mula memunculkan diri,
maka bayang final mula menghampiri,
a'aishah.humaira ckp, 
mah, ko da nk abes first sem?
erk, aq pun baru sedar +.+


1 comment: