kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Tuesday, December 27

main conteng-conteng

cadang nye sekadar nk print nota,
alih-alih kena tahan dengan petak,
untunglah ade org yg nk teman,
klu x memang aq ta dpt bertahan,
duk dengan diorang2 ni memang boleh straight sampai tampoi,


nanti boleh lah kita tangkap gambar reramai, kata abg tp
kita buat lawa2 simpan utk tahun depan, kata abg dobi 
memang best sgt smpi nk simpan utk tahun depan, kata abg petak,


terserlah kesengalan abg tp malam itu,
dia dah bukak pelikat dia, harap maklum,
songkok itu bukan dusta belaka, itu memang dia punya,


dan abg petak asyik gelak terbahak-bahak,
walaupun semua yg dia ckp meng'hambar'kan diri sendiri,


ini tukang lukis banner, yg asyik merungut,
paksa dalam rela,
nota akaun sedang menanti katanya,
tros terkenang biskut kilat di bilik,


satu jam setengah,
siap sempurna semuanya,
kuning, oren, hijau, da macam banner utk tadika, kata abg petak
dan tentunya ketawa dihujung dialognya,


ada yg berkata,
gambar akan berbicara saat lida kelu untuk berkata-kata, 
haha, bermadah dimalam hari,
maaf saya rindu sama ini cawan kopi ^^

4 comments:

  1. salam....
    gmbr2 itu membuatkan sya jeles!!!!!
    mne buleh ma wat banner besame abg tp yg hot~~~ lalalala :p

    ReplyDelete
  2. nt akak bkar dye bior nmpak btol2 hot... hahha :p

    ReplyDelete
  3. haha... baca entry ni da gelak terguling -guling je.

    ReplyDelete