kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Saturday, December 31

peneman kanan kiri

sepanjang dua tahun bergelar warga upm,
ini kali yg pertama saya kira,
menghabiskan sisa -sisa study week yg ada,
di syurga dunia saya,

salman dan aslam,
jadi peneman kanan dan kiri,
subuh harus digerak,
dan lepas menggerakkan subuh mereka,
aq yg ta bergerk-gerak,


ini jam saya yg dipinjam adik bujang saya +.+
memang kreatif cara kau letak jam tu kan?

mah, malam ni aku teman kau studi?
kenapa adik aku jadi baik hati?
jangan dilayan mah, dia nk berPES sampai pagi, salman menyampuk dari tepi,

duaribuduabelas yg bakal menjelma,
wahai hati, kuat dan matanglah, 

aku tidak merasakan bahawa setiap tahun yg baru itu,
harus disertai dengan azam dan tekad yg serba baru,
cukup sekadar mejadi penanda aras akan kematangan amalan dan hati ini berbanding tahun yg lalu,


3 comments:

  1. salam tahun baru meema :) semoga dipermudah segala urusan. gdluck juga utk final.

    ReplyDelete
  2. happy new year akak!! best of luck for exam kay!

    ReplyDelete