kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Wednesday, February 15

14 february 2012

salam alaik,pembaca budiman, 
terutama untuk azwar syg, hehe
i.
lama tidak menulis perkara yang bermakna,
kebelakangan ini sekadar repekan nafsu dan rasa semata,
maaf kerana membuat kalian membaca perkara yang sia-sia semata,
bagaimana bisa menyajikan yang berguna sedang aku sendiri masih selalu alpa,
insyaAllah, kita sama-sama usaha, 

ii.
selamat hari lahir ummi,
thanx for your dua that always stay with me even i dun deserve to have that, 
*dlm byk2 anak ummi, kau yg paling degil mah,
i'm too ego to say that i will always need your support in everything i do,
i dun have anything to give you coz i get everything from you,

iii.
is preparing myself for the next sem,
its gonna be tough for all of us, kata abg zarip,
memang pun, organic chem dh menanti dgn senyumam membunuh, sampai masuk dlm mimpi kot,


iv.
kena betulkan waktu tidur, 
betul sgt wahai akk bisikan hati, sy disini pun dah terjangkit sekali, 

v.
ade sekumpulan semut yg setia mengerumuni cage hammies,
pnt sy bersihkan, dye datang balek,
siap cuci dgn antibacterial pun tak jalan jugak,
abis sume kuaci tu dyorang kerjakan, haih =.='


2 comments:

  1. organic chem da selamat meninggalkan tanpa sebarang kekecewaan dengan usaha yang tak seberapa,
    kau mampu buat ma ,
    yakin pada Dia yang sentiasa ada untuk kita . :)

    ReplyDelete
  2. gler la epi buleh jwb organic chem dgn dasatnye!!!!!
    btolkan kte akak ma? kne btolkan wktu tdo... hehe
    sem dpan mmg tough, so chaiyo!!!!

    ReplyDelete