kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Wednesday, February 29



i.
satu
dua 
tiga
bukan sikit, banyak dah Allah bagi tanda,
kita buat-buat butakan mata,
sebab?
memang itu yang kita mahukan sebenarnya,
jangan cuba menipu, kalau kau seorang yang buta, 
yang lain masih punya mata,
dan mulut mereka akan berbicara,
#sshhhhh...... HE love you more, dun you read HIS letter?





ii.
semalam, ingat x?
bila kau berkata, temankan aku yang keseorangan.
dan sekarang bila kau sudah mampu berjalan berkumpulan,
aku, hanya mampu melihat dari kejauhan.
dan aku mulai faham,
yang peranan aku hanya teman bila kau keseorangan,
#people not change, they adapt. kinda logic







iii.
saya tak sudi nak kongsi apa yang saya ada dengan awk,
sebab saya taknak apa yang awk ada,
#aku adalah musafir, dan bukan pengemis. cari dan minta. sgt byk beza. 





No comments:

Post a Comment