kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Tuesday, March 6

dua akhir

pengakhiran yang baik untuk permulaan yang tidak.

i.
antara yang mampu buat aku tak lupa bersyukur pada Dia,
bila kau cari aku disetiap hujung kisah suka dan dukamu,
memberi tanda kau mahu aku selalu,
ok, humairah. hujung minggu ini aku milikmu.

ii.
pengakhiran yang baik untuk permulaan yang tidak.
rasa kurang gemar yang bertukar menjadi kagum.
benar kata orang, tak kenal maka tak cinta.
terima kasih untuk hormat yang kau hulurkan, sungguh aku hargainya.

iii.
selaras dengan kematangan kau yang berpanjangan, moga jodoh kau juga begitu.
dan semoga malam kau dan juga aku, 
akan kembali indah agar "bintang" akan kembali "terang".

iv.
@mah, minggu depan kau balik kan.
@mah, minggu ni kau balik kan.
@mah, esok kau balik kan. 
amcik, ari ni baru isnin. ok? susah sgt lah nak mengaku yang kau rindu aku?
tidakkah rasa sayang dan saling memerlukan itu sgt indah? sungguh aku bersyukur untuk nikmat yang ini.

v.
coolblog bukan sekadar penawar dahaga untuk saya, ^^


No comments:

Post a Comment