kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Sunday, March 25

i.
pada saat dan ketika semua insan bertanya,
kenapa dia yang buat kau bahagia,
maka hanya satu jawapan dalam kepala,
senyum kau ku rasa semanis gula,
dan sekarang aku yang tertanya,
mana dia senyum yang buat hari-hari ku bahagia?
 
your smile is my reasons to smile, 

ii.
berkisar tentang hidup sebagai pelajar,
mikrob tidak semudah food engine,
memang biology masih tak sudi mendekati diri,
dan fizik yang selalu membelai diri sambil memujuk hati,
organic chemstry perhitungannya isnin nanti.
mgm memang bukan subjek dihati,
tapi peraturan yang manusia cipta sendiri,
buat aku menghadam nota sambil menabahkan hati,
p/s: kau betul nak pergi sana mah? dengan dia pulak tu? wahai allah, permudahkanlah.

iii.
kita belajar apabila mengajar,
maka kerna itu, aku cuba untuk mengajar,
hakikatnya aku sedang belajar,
ah. akal singkat menguji hati. laila majununah sudah datang lagi


iv.
need you, need you, need you,
kalau satu darinya adalah aku,
maka aku mahu kau tahu,
kau punya jiwaku walau tidak raganya,
salam sayang dari org dekat tapi jauh,




No comments:

Post a Comment