kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Monday, April 23

mgp 2012.

assalamualaikum. sila baca dengan nada gembira.

dua hari mengambil masa untuk pulih sepenuhnya. baru ada semangat nak menulis tentang malam gemilang putra saya. maaf, diorang punya mgp sebetulnya, saya sekadar ajk sahaja.

saat berita dikhabar bahawa saya harus mengendalikan bahagian sambutan aka usher memang rasa nak tercabut jantung.
apa tidaknya disuruh mengajar insan lain untuk berjalan sopan sambil sentiasa tersenyum manis memang bukan saya org nya.
tapi allah banyak bantu saya, pekakkan telinga dan usaha sekadar yang saya mampu saja.



seriously a big hug n thanx to all my superb usher.
dan sedikit pnghargaan buat mereka yg benar-benar memudahkan tugas saya.
starting from yoe yg mula-mula ta boleh nak senyum sampai akhirnya asyik senyum sorang2,
ariff yang tawar kan diri sedari seminggu sebelum pemilihan usher dibuat,
amat yang asyik ckp,  mintak maaf akq sy nervous tadi,
wan yang paling tabah buat muka tebal bila asyik kena marah dgn enz*l.
malek yang asyik merungut sebab blazer terlalu besar,
bad yang asyik nk migrain stiap hari sbb pnt berdiri,
syaffiq yang senyum dia paling manis sekali,
amer n nazir yg sibuk nk tau umur saya,
kak filah yang sentiasa beri senyuman saat semangat dah sampai ke hujung.
trima lah kasih hamba yang tak terhingga.
dan di penghujung malam semua ajak bergambar sama. maaf tak dapat nak penuhi permintaan awak2 semua.
masalah dengan kamera masih menghantui saya. sikit-sikit saya cuba untuk atasi masalah pelik ini, tapi masih ambil masa. maaf sekali lagi.
tapi yang penting, pengalaman dan ukhuwah yang kita bina akan kekal untuk selamanya. tak gitu? 


p/s : masih kau yang sama, untuk aku senyum kau takkan ada. 
sudah-sudahlah untuk semalam yang tersilap.
maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. aku janji takkan ulang lagi.

No comments:

Post a Comment