kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Tuesday, May 8

jus follow d flow


i. manusia berubah, 
masa berlalu, 
dan kami akan sentiasa berusaha mengenali hati budi masing-masing 
xcukup tiga org, 
er, baru sedar yang foodtech from asperian batch 6 cuma bertujuh.

  
ii.
subjek koko yang buat sy lewat pulang ke rumah setiap minggu,
ini semester terakhir aku berkoko, harap-harapla.
yer, memang kami berdua sahaja melayu,
tp mr nyia yg osem tu xpernah buat kami rasa isolated, :)
dan most of d chinese gurl ni ingat nama saya, meema~meema~meema
mostly yg sy ingt boys je, T.T
next week test tenis, yaaahoooo!!!!


iii.
klibf2012
kesempitan masa dan juga wang, err.
tapi masih ade rezeki untuk bertemu pak latip,
ini penulis kegemaran abang sebetulnya, 
sedikit demi sedikit kami semua pun berjangkit,
novel sejarah islam dia memang hebat,
oh, dan tentang mustafa kamal ataturk juga,
mengalir airmata abang saat menghabiskan novel itu,



iv.
ye, tiada apa yang istimewa,
sekadar eskem murah yang dihulur am, 
terasa sangat yg adik saya sudah dewasa, 
bila saya berlelah meneman dia mencari buku latihan+komik zint, oh.
pantas saya diajak ke gerai minuman disana, dan tanpa ragu-ragu dia membayar sendiri eskem itu,
mungkin tiada makna untuk awak, tapi tidak buat saya,
perkara serupa saya rasakan,
saat mengadu betapa kimia organik sgt melelahkan saya pada humairah,
dan kembali dibalas dia, studi kat rumahlah, aku boleh tolong mana yang patut,
serasa aku, tiada yang lebih menggembiraan melihat mereka meniti usia kedewasaan,
ini baru aku kakaknya, kalau ibubapa sendiri apa pula rasanya ye? 

v.
just follow with the flow.
empat minggu lagi, perjuangan semester ini akan berakhir.
menilai diri sendiri dari segala segi, memang sangat sedih.
kena usaha lagi dan lagi untuk improve diri,
dan sejak akhir ini, sering berharap pada yang belum pasti,
penyakit apakah ini wahai hati? : |

No comments:

Post a Comment