kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Tuesday, May 1

permintaan hati

i.
aku takde hak untuk bertanya,
kenapa kami yang diberi sebegini rupa,
sedangkan org yg beriman itu seharusnya menangis kegembiraan saat ditimpa ujian,
dan aku juga tiada hak untuk khabarkan pada semua,
tentang kisahkisahsusah yang diberi Dia,
kerna pendengar yang setia itu,
memang Dia yang maha mendengar semua,

ii.
melihat dia,
aku kembali bersyukur kerna sekurangnya aku masih punya masa,
untuk melelapkan mata dan melupakan semua walau seketika cuma,

iii.
siapa kau mah? nak minx itu ini,
banyak sangat jasa dan pengorbanan kau untuk mereka? huh.
seriously, saya dah mula lemas dalam lautan angan-angan yg saya cipta sendiri,

iv.
terima kasih kerana cuba memahami, sangat berterima kasih,
dalam ramai-ramai tu cuma kau yang cuba faham kami semua,
semoga rahmat allah bersama kau sentiasa,

p/s : maaf masih hykers yang mudah diajak berbicara

No comments:

Post a Comment