kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Saturday, July 21

1 ramadhan

bismillahirrahmanirrahim.
i.
malam pertama sekadar berterawih dirumah. sedikit telat sebetulnya kerna terleka dengan deretan barang keperluan yg bersusun di pasaraya.
ii.
allah masih menduga hati saya. walau macam mana aku cuba sembunyi kan dari kau. memang takkan berjaya. tapi kalau kau, selalu mampu sorokkan semua perkara. ah.
iii.
semoga allah permudahkan urusan khatam saya pada tahun ini. semoga allah beri kekuatan untuk tambahkan lagi senarai things-to-do sempena ramadhan ini.
iv.
saya tak perlu jawatan doktor untuk jadi calon suami saya. ini serius. haih, susahla kalau orang xpaham sebab saya pun memang xpandai nak menerangkan.
v.
kau dah mula rindu aku kan? bulu mata aku memang asyik tercabut je hari2.terima kasih la sangat2. 
vi.
er, aku memang xpandai guna nombor roman sgt tau. till then. cekidaut n salam alaik.


p/s : oh ya, tidak berpeluang berihyaa' untuk tahun ini, 1433H. T_T

1 comment: