kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Thursday, July 26

6 ramadhan

bismillahirrahmanirrahim,

masih mencari luang dan ruang untuk menulis. mengisi kekosongan bila mata terkelip-kelip berkeras tidak mengizinkan aku beristirehat sementara menanti masa bersahur.

i.
 kira-kira aku masih belum memanfaatkan setiap masa ku dengan sebaiknya. dan untuk soalan 'usia mudamu bagaimana ia dihabiskan?' mungkin aku masih belum boleh memberi jawapan yang sangat meyakinkan. yuk, kita usahakan sesuatu.

ii.
 kalau aku kata, aku mahu kembali kemeriahan ramadhan masa zaman dulu-dulu, boleh x? itu dikira berlebih-lebihan ke? sungguh, aku rindu.

iii.
 kalau aku kata aku sedang ragu-ragu untuk 'terbang', salah x? mohon ditetapkan hati buat masa sekarang ini.

1 comment:

  1. salam.....
    istikharah kan ada ma? mohonlah petunjuk Allah.... moga diberi ketetapan hati...
    miss u so much! ^^

    ReplyDelete