kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Monday, July 16

isnin ketiga

bismillahirrahmanirrahim,



i. ramadhan semakin hampirkan? pejam celik cuti saya cuma berbaki empat minggu lagi.
ii. tahun ini giliran kau menguli tepung untuk buat kuih kan mah? kata abang.
iii. esok, hari terakhir amanah itu saya pikul. rasa lega sangat. tak tahu kenapa.
iv. memang saya akan rindukan semua, tapi amanah tu terlalu berat untuk saya pikul, rasanyalah.

lagi?
tiada. masih tiada pengisian bermakna untuk dikongsi. sekadar memaksa diri untuk beristiqmah.

till then, salam alaik. :)

p/s : abag said, kalau umur kau panjang tahun depan baru jumpa mamat kecil, sebab abi bawak dia pergi jauh. miss him, but still hana is more than enough untuk sepahkan bilik saya hari2. XD

No comments:

Post a Comment