kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Wednesday, July 18

semalam saya dan mereka.

malam itu,
bila hingga ke akhir senarai, nama kami tidak disebutkan. saya serasa sangat bersyukur.  separuh dari beban amanah sudah tiada, separuh dari sebab untuk saya senyum dan ketawa juga mungkin akan tiada. semalam saya dan mereka yang penuh dengan emosi, airmata duka, senyum untuk menyembunyi rasa, ketawa kerana ramai yang saling ada. semua rasa itu serasa sudah tidak akan ada lagi.

sekali sayang, selamanya sayang. saya ingat sampai bila-bila.

malam itu juga, 
setakat itu sahaja usaha saya dalam menghadam nota. terimalah hakikat dan kembali berusaha. tiada apa lagi  untuk dijadikan alasan. tapi, sesekali bila allah tarik sesuatu dari saya. saya rasa syukur kerana itu mampu buat saya kembali untuk mengingati Dia. hurm.

dua benda ni mungkin akan ikut sama, hehe. :)

p/s : tahniah buat barisan yang baru. 


1 comment:

  1. tibe2 rse nak nangis bce post awk..... T.T
    masalahnye bukan kte xjmp ag kan? insya Allah jmp je, tp ati ni perit sgt ma....

    ReplyDelete