kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Thursday, October 18

menulis

kira-kira menulis dalam bahasa melayu sedang menjadi kesukaran buat saya. tapi hati meronta ingin menulis kerana sepertinya kemahiran berkata-kata sedang lebih parah buat sementara waktu. atau mungkin juga bila hati tersangat ingin berkata-kata sudahnya tiada telinga untuk menadah semua. sudahnya aku jadi bersendirian dan tidak punya selera untuk berkata-kata.

sebetulnya saya yang sedang salah. kerana mungkin bila hati terasa sangat sendiri dan sepi, saya cuma perlu kembali kepada Dia. yang selalu punya waktu untuk mendengar. mendengar semuanya. suka saya mahupun duka saya. ah. betapa saya sangat perlu kembali kepada Dia buat masa ini.

18 oktober. kau lupa. dan aku sedang mengetawakan diri sendiri kerana kebodohan yang nyata. mengharap kan sesuatu yang takkan jadi kenyataan. ah, sekurang-kurangnya aku masih menyakinkan diri sendiri bahawa melakukan sesuatu tanpa sebab akan manis di akhirnya. 

No comments:

Post a Comment