kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Saturday, November 10

angin november

i.
angin november sedang bertiup lembut, di setiap cuping telinga kami. entah apa yg merasuk, aku seperti merasakan november ibarat sedang berbisik,
tahukah kalian, selepas aku akan muncul disember dan kemudian januari yang sangat kalian nantikan?

ii.
antara yang sangatsusah untuk berubah adalah ukhuwah yang dirahmati allah,
pegang itu rapatrapat dan jangan berhenti untuk menyayangi tanpa sebab,

iii.
bila aku berkata tentang pengganti, there will be an exception for a certain things, like you.
believe me. as u dun have a choice.

iv.
antara yang aku rindu pada diri xiaofen dn deba adalah tentang keprihatinan mereka dlm berusaha membantu saya menjadi muslimah yg baik. semoga allah pilih mereka untuk samasama ke syurga. T_T



No comments:

Post a Comment