kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Wednesday, November 28

semua kena bayar

sekarang ni bila teknologi dah makin maju,
komunikasi pun dah makin pantas,
tapi tetap bila kita nak buat sesi luahan perasaan, 
kena tanya dulu,
awak sibuk tak, nak kacau boleh.
cakap dengan allah jugak yg free. percayalah weyh. 
aku pernah rasa. selalu rasa sebenarnya. haha. 


kau marah sape mah? 
dia yang letak kau sorangsorang kat tengahtengah orang ramai tu?
Dia takkan uji kalau kau tak berdaya, 
apa kau tak percaya itu,
balik dan sila betulkan i'tikad. 


nak bengang. tapi teringat.
member tu cermin. kau nampak dia macam tu, 
sebenarnya kau yang macam tu,
mah, kau faham konsep reflection of light kan.
dah. senyap.

jiwa kacau. allah uji sunguhsungguh dua tiga menjak ni. 
kalau korang tak rasa apa yg aku rasa xpelah. again aku hanyalah pungguk

No comments:

Post a Comment