kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Saturday, January 19

jom countdown?


"You will be my opponent who wins my respect and admiration, but if you prefer cowardice and safety to what you believe in, you will be my ally but I look at you with my contempt"

omar series, 



masyaAllah. bila tengok rasa teringin nak jumpa dengan mereka semua. insan-insan yg terpilih untuk menjadi sahabat Rasulullah. kalau tak di sini. mungkin disana. 

tiba-tiba rasa macam banyak lagi tak tahu. apa jadi ek lepas ni? lepas perang ni perang apa pulak ye? kenapa mereka begini dan begini. ini siapa? tak pernah baca pun kisah dia dalam buku sejarah sahabat sebelum ni. ah, ah, ah. 
tiba-tiba rasa macam nak balik rumah skang gak dan selak Raheeq Al-Makhtum yg kat rak buku azwar tu. dan kemudian menyesal sebab bahasa arab masih sangat lemah untuk baca buku-buku hebat macam tu, haih
dan,
tiba-tiba rasa macam nak ajak ummi baba tengok sekali pastu kalau tak faham boleh direct tanya. haha ini kira simptom rindu rumah jugak ke?

sepuluh hari lagi. jom countdown? haha

No comments:

Post a Comment