kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Wednesday, March 27

bukan sekarang, tapi nanti

bismillah,

ini dah minggu keenam, hati masih terumbang-ambing. entah apa yang tertinggal di sana, tapi yang pasti hati bukan disini semenjak pulang dua bulan yang lalu. masa aku tak panjang, tapi usaha masih belum cukup.

takut, 
kalau yang dikejar tak dapat dan yang dikendendong berciciran.
walau macamana pun, kita semua kena cuba ambil risiko kan?

satu masa dulu, 
ada orang pernah pesan, dengan penuh kasih dan hati-hati.
nak tengok betapa ikhlas kerja kita. kena tgk hasilnya. bukan sekarang, tapi nanti.
bila sekarang kau sampaikan pada dia. dan nanti dia boleh sampaikan pada yang lain pula.
bila tiba masanya, kau je lah yang tau betapa nikmatnya senyum dalam tidur. 

ummi said,
meema memang selalu buat silap,
tapi kau kan antara yang paling 'pandai' dalam menebus kesilapan.
er, tapi bila dengan korang memang skil aku tak boleh pakai kot,

senarai things to do aku,
masih panjang lagi. sorry amal. 

No comments:

Post a Comment