kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Sunday, May 5

daun yang jatuh

bismillah,

daun yang jatuh tak pernah membenci angin . tere liye

kita kekurangan penulis yang berwibawa. mungkin aku dah rindu nama-nama macam rejab f.i. ,  nazel othman, othman puteh, shahnon ahmad.

a.samad said? dato' a.samad said kau tak rindu mah? dah tak. dulu mungkin ye.
dr faizal musa? sikit, aku harap ketupat cinta ada sambungan. sungguh.
asyik cakap pasal politik ni, nak order makanan pun kena fikir dua kali.

pesta buku dah kurang kick. kalau dulu pesta buku, ajk nye pun pencinta buku. sekarang banyak layan semak fong sambil jaga booth, mata aku yang naik semak.
terubat jugak bila dapat member kad telaga biru. ohoi,
jumlah wang yang dihabiskan, rm200. terima kasih pembayar cukai.

2 comments: