kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Wednesday, May 29

dua-dua kau pun aku sayang,

bismillahhirrahmanirrahim,

kau antara jiwa yang ingin aku bawa ke syurga.

kata orang, ukhuwwah itu tidak perlu diperjuangkan. mungkin betul. antara kita, tiada apa yg boleh menyatukan. tapi kesediaan kau untuk selalu membantu, buat aku bersyukur kerana mengenalimu. 
having your name, in my best friends list is one of the best thing i have in my life.


selamat hari lahir j yang manis.
semoga kehidupan akan sentiasa memberi sebab untuk kita tersenyum.
trimas sentiasa jadi kawan yang baik.
dah makin besar kena pandai jaga kesihatan diri. 
lepas ni nak kena jaga kesihatan anak-anak pulak, kan? hehe
never give up. 
selalu-selalulah potong rambut, nampak hensem sket.
aku doakan kau kahwin cepat.
will always remember you as my special frens.
dont push too hard, you might end up hurting yourself.
jangan suka simpan sensorang, kitorang kan ade?
tak sempat nak cari hadiah, so sori.

semoga ada ruang untuk kita semua dalam syurga. T_T

4 comments:

  1. whoaa..special entry untuk j :):)

    ReplyDelete
  2. ah, mana boleh. aku tak share kt wawi pun, :P

    ReplyDelete
  3. fifah, mah ingt fifah dh xbaca dh hykers, :D

    ReplyDelete