kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Tuesday, September 17

minggu dua.

bismillah,
pejam celik dah dua minggu berkuliah.
urusan daftar kursus selesai seawal minggu pertama,
entah kenapa hati tetap tenang walaupun berduapuluhsatu jam kredit,

ade 12 jam lab,
kalau ade tiap-tiap hari pun aku masik ok,
asalkan takde lab report. haha

bahasa tamil dua, akan sedikit tough tapi bila lagi kalau tak habiskan sekarang.

kau ade le familia,
oh, jadi aku dah takde kau?
*aku sedikit kecewa.

penat dikolej tak sama macam penat dirumah,
paling kurang, malam-malam masih boleh peluk ummi sambil buat luahan perasaan.
rasa macam nk angkut semua benda pindah tempat lain,
tapi kata aaishah, menuntut ilmu kalau tak berkorban,
tak terasa sangat manisnya,

pilih minor,
baba letak semua kepercayaan kat aku,
semoga kita semua berada dijalan yang benar,

2 comments:

  1. wah bahasa tamil 2? terbaik!

    sem ni baru ambik Thai 1 hehe

    ReplyDelete
  2. haha, semoga berjaya buat kita semua :)

    ReplyDelete