kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Tuesday, November 19

bismillah,

'bila ku terjatuh nanti, kau siap mengangkat aku lebih tinggi'
seperti pedih yang telah kita bagi,
layaknya luka yang telah terobati,
bila kita jatuh nanti, kita siap untuk melompat lebih tinggi, SO7

sejak akhir-akhir ni rasa macam senang emosi bila dengar sesetengah perkara,
ini bukan hati tisu,
tapi aku sendiri pun tak tahu,

sejak akhr-akhir ni banyak buat bodoh,
-ah ye, macamlah selalu kau pandai sangat,

aku ingat nak keliling dunialah,
-habiskan apa yg kau tengah usahakan ni boleh? dush


aku penat, rasa nak berhenti je,
-berhenti rehat takpe,   tapi jangan lama sangat oi,

ah, kalaulah aku kuat,
-kalau kau kuat mungkin kau akan lebih byk menindas. dush. dush.

aku bukan taknak tolong kau, aku betul -betul tak mampu,
-sigh.

test dua oi,
-nak taknak kenalah struggle. sape suruh suka sgt ta'jil. batuk. 

No comments:

Post a Comment