kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Monday, December 2

ihfazillah, yahfazka

bismillah,
sejak akhir-akhir ini ramai yg berkeluh-kesah.
aku satu dari ribuan itu,

menyakinkan orang lain bahwa esok masih ada adalah paling payah,
perlahan-lahan pujuk, baik dengan sentuhan mahupun sekadar kata-kata,

aku semakin agresif setiap hari,
entah ke mana hilangnya kekuatan untuk melakukan yg terbaik,
sayang susah nak ungkap, benci susah nak lindung,
aku tak tahu.

berharap untuk melakukan sesuatu,
tapi tak mampu,

aku tak pergi manapun, dekat sini-sini je,
bila kau perlu aku datang,
percayalah

ihfaillah, yahfazka.
jagalah Allah, dia akn menjagamu.
baca ulang-ulang. kalau kau faham betul-betul betapa Dia sayang kt kita,
kau sayang aku, aku akan sayang kau.
sebenarnye, Dia tak perlu kan kita,
kita yang perlu kan Dia.
kan?


1 comment: