kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Thursday, August 7

ukhuwwah

bismillah,

dari membina yag baru, aku cenderung meembaik pulih yang lama, bymeemabag

sepuluh tahun dah tak jumpa. 
bohong tak rasa apa. 
gementar sebab ada yg dulu crush lama. 
ada yg dulu hari-hari nak berbalah kata. 
ada yg dulu langsung tak sudi nak bertegur sapa. hehe
tapi, kawan yg teman susahsenang, samasama berdiri atas kerusi, 
samasama teman pergi tandas takde pulak kali ini.haha


manfaat sebulan malaysia sambut syawal hanya dpt terasa
 bila aku kini  punya alasan untuk jumpa kawan-kawan tanya khabar,
yang dah berkeluarga, yang dah dua kali bergraduasi, 
yang masih tak habis-habis bergraduasi,
yang macam-macam lah.
sebulan inilah, nak sembang semua benda, 
sebab orang takkan malu nak cerita,
sebab orang akan kongsi dan luah semua rasa,
sedihsuka, marahgembira, semua pun nak cerita,
sebab kan kita tengah raya, *senyumlebardalamhati

#throwback #syawal1435H #blogadahashtagke #skdabb9904 


No comments:

Post a Comment