kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Monday, January 26

bismillah,

dah dua hari kepala asyik berdenyut tanpa henti, buat apa pun jadi serba tak kena,
tapi sebab janji punya pasal, hari ini kena jugak bergegas ke serdang,
amcik nak ubahsuai seluar, labuh sangat katanya.
sebanarnya janji hari ahad nak bawak, tapi hari ni baru ada kekuatan,
keluar dari kedai jahit tu, singgah beli sebungkus horlick ais,
bila sampai rumah, ummi tanya?
macamana amcik, meema tu ok tak?ok ummi, ok sangat. lepas je keluar dari kedai jahit tu, dia terus ok. siap tawarkan diri nk belanja amcik air lagi tau,
aku terdiam kejap, dan berfikir,
betulke aku gembira lepas pergi kedai jahit tu?

No comments:

Post a Comment