kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Monday, July 27

time and tide wait for no man,

time and tide wait for no man,

semua orang sedang berhempas pulas membina kehidupan,
aku sedang amat berharap bahwa aku akan bisa melakukan semua perkara yang aku mahu sebelum meneruskan pelajaran.

*change mode*

semua pun sibuk nak cari kerja, nak sambung belajar dan mungkin sedikit beruntung sedang membuat persiapan mendirikan rumah tangga,
aku je yang masih ternganga-nganga bila semua orang tanya,
lepas ni nak buat apa?
ughh
sambung belajar, macam terlalu awal, aku suka belajar, tapi taknakla awal sangat,
nak kerja, tapi tak tahu nak kerja apa. aku patut bersedia dari awal sebenarnya. dengan spa closed pengambilan baru lah, dengan ringgit jatuh teruk lah, penubuhan parti potilik barulah, ok takde kaitan, pendekata, aku tak tahu nak kerja apa,

mungkin aku patut ambik kursus kemahiran,
nah, im too lazy for any official lesson session now,
so, nak buat apa ni? update blog je lah,

aku dah isi borang sgs, tp sangkut kat sv.
dengan proposal,
of course,
dan tarikh tutup lagi dua hari.
huwaaaa,
dalam situasi macamnilah, aku harap abang masih ada,

till then, salam alaik.



No comments:

Post a Comment