kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Wednesday, September 30

jujur cakap,

bismillah,

aku sedang berbicara soal jujur,

lulus kak, dah boleh kawin. 
kata ijat sambil menambah kali kedua spageti goreng aku.
haish, takde orang nak lah jat, 
balas aku sambil senyum tersenget-senget,
ah, kalaulah dia tau, dalam spageti tu aku tambah sikit serbuk kari, haha
jujur dia, menghiburkan hati aku

you tau, you smile ada sikit manis? 
jujur tak bertempat, kadangkadang memang takperlu,

sister, itu line ada many-many broken mee, cannot packing.
you pigi sana, you angkat itu mee, kasi buang. understand or not understand?
tiba-tiba english speaking skills, presentation skills,  dan semua skills yg degree kau bagi,
sudah tidak berguna lagi,
sistem pendidikan dii negara kita sudah tidak jujur lagi.

kalau aku tulis hikayat tentang, aku, degree dan nepal itu.
siapa sanggup baca dan hayati,
oh, terima kasih pada yg sudi.



No comments:

Post a Comment