kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Sunday, October 4

bismillah,

sebenarnya,
ada masamasa senggang aku selalu terkenang,
yang kalau aku balik rumah, bagi salam, bukak pintu,
aku akan nampak abang dulu,
maafkanlah aku ya allah,
berpaut pada kasih manusia, melebihi kasih padamu,
maafkanlah aku,
maafkanlah,

__________________________________________________

sebenarnya,
ada masamasanya,
orang yg selalu nampak gagah dan matang,
juga butuh bahu untuk bersandar,
atau paling kurang,
telinga untuk mendengar,

__________________________________________________

sampai bila nak menulis?
sampai bila-bila.
sampai aku sendiri sedar,
bahawa keserabutan ini yg mendewasakan aku.

siapa aku hari ini,
adalah hasil keserabutan semalam,
terimakasihsemalam


No comments:

Post a Comment