kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Wednesday, November 4

marilah, kita teruskan

bismillah,
aku cuma sudah terlalu rindu untuk menulis,
jadi marilah kita teruskan menulis.

bila kerja dalam kalangan berbilang bangsa,
aku harap dapat berbicara dalam banyak bahasa,
jadi mungkin aku boleh sampaikan dakwah dengan cara aku,
tapi harap je lah. hehe

____________________________________________

sepuluh tahun dulu, 
doa aku berkisar untuk sambung belajar ke sekolah menengah,
dan baba buat aku janji untuk sambung degree,
tanpa buat sebarang pinjaman. 
syukur,
dua hari lepas, aku sudah selesai semuanya,
empa tahun. terima kasih pembayar cukai,
entah bagaimanalah harus aku balas budi kalian,

___________________________________________

sepuluh tahun lagi,
aku tak tahu, apa yang akan jadi pada aku,
cuma berharap,
masih menulis lagi.

___________________________________________

ada sesetengah orang, dia tidak perlu, tidak hairan dan tidak peduli,
pada perasaan belas kasihan dan simpati yang ada pada orang lain,
bahkan mereka yang hebat dan kuat ini tidak akan pernah tahu,
nikmatnya berkasih sayang kerana allah semata,
dia takkan pernah tahu,

___________________________________________


1 comment:

  1. Tahniah.
    Keep writing.

    Samalah. Rindu nak menulis, tapi banyak halangan :l

    ReplyDelete