kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Monday, January 11

bismillah,

bila allah uji aku dengan cara yang sedikit pelik-pelik,
aku selalu tertanya-tanya,
entah bagaimana aku akan hadapi semua ini,
sendiri,

sebab aku memang spesies tak reti bercerita pada org lain,
bahkan boleh purapura gigih meredah segala masalah hidup,
semoga sahaja tuhan,
masalah dihati ini akan kau permudahkan,
semoga sahaja,

__________________________________________________________

kadangkadang bila aku betulbetul down dan rasa nak hamburkan semua benda pada seseorang,
orang tu selalu sibuk, atau orang tu ada kelas, atau ada urusan lain, atau data tak laju,
atau apa sahaja yang membuatkan mereka terhalang untuk mendengar segala hamburan hati aku,
mulamula rasa kecewa,
lamalama mula rasa,
mungkin jugak, allah nak aku cerita pada Dia, berbanding pada manusia,
mungkin jugak kan?



1 comment:

  1. Hey you there ! Stay strong. layukallifullahunafsanillawus'aha. Doa sy sentiasa bersama. Sy tunggu awak kt bumi upm! :)

    ReplyDelete