kalian yg sy hargai

tHe wOrLd aS i sEe iT, mY wOrLd aS i eXprEss iT

Sunday, February 21

bismillah,

Kelmarin saya menerima pesanan ringkas dari seorang sahabat. Dia bertanyakan perihal apa yg membuat saya lupa langsung untuk mengirim sebarang pesanan padanya sedari minggu lalu.
Sedikit kesal kerana telah melukakan hati seorang sahabat, saya mengalih topik perbualan bertanyakan perihal keadaan kandungannya.
Semoga sahaja dia akan tetap merindui saya,

Kelmarin juga sahabat saya muhammad namanya mengeluh di ruang media sosial kami bersama tentang betapa saya terlalu banyak berahsia dengannya.
Kau terlalu berahsia dengan kami sekarang mah,
Sejujurnya, sedikit kesibukan di tempat kerja seakan menghalang saya dari mengemaskini apa-apa di laman sosial. Baik status di facebook mahupun sekeping gambar berkapsyen di instagram. Saya cuma tiada masa atau mungkin kehabisan idea untuk melakukan semua itu di saat ini.

Satu hal yang tidak mereka berdua ketahui adalah saya masih setia menulis disini mencurahkan keserabutan hari hari semalam dan harapan masa hadapan dengan cara saya.
Satu hal yang tidak muhammad ketahui juga adalah, seiring kedewasaan saya, saya lebih cenderung untuk menghubungi setiap orang secara privasi daripada meneriakkan apa khabar kalian di media sosial yang terlalu bersifat awam buat saya

ye, saya masih sama seperti dahulu. masih pemalu
cuma mungkin muhammad tidak tahu,
haha

No comments:

Post a Comment